Та от много време имам проблем с дюзата на четвърти цилинтър. По точно пръска повече с отклонение от 3. Смених 5 дюзи, но всяка е с такова отклонение. По мое наблюдение 1-ва и 2-ра дюза тракат и се усеща по силна вибрация от тях. Колата е 147 1.9 jtdm 8v с номер на дюза 0445110 276.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Светлин Покажи съобщениеТа от много време имам проблем с дюзата на четвърти цилинтър. По точно пръска повече с отклонение от 3. Смених 5 дюзи, но всяка е с такова отклонение. По мое наблюдение 1-ва и 2-ра дюза тракат и се усеща по силна вибрация от тях. Колата е 147 1.9 jtdm 8v с номер на дюза 0445110 276.Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
-
Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщениеЗдравей колега! След като си сменил пет дюзи и те всичките са били с такова отклонение, значи имаш проблем с този цилиндър. Премерете компресията на цилиндъра за да сте сигурни че не е от нея. Като я задържиш на около 2000 оборота как е корекцията?147 jtdm 120😍
Comment
-
Първоначално публикувано от Светлин Покажи съобщениеБлагодаря за отговоря до няколко дена ще я закарам да проверят компресията, но какви може да са симптомите на загуба на компресия?
Ако причина са клапани, симптомите са липса на мощност, неравномерна работа на мотора и затруднен студен старт.
Ако причина са бутала и сегменти, симптомите са сходни + увеличен разход на масло и синкав пушек.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеСимптомите зависят от причината за понижената компресия.
Ако причина са клапани, симптомите са липса на мощност, неравномерна работа на мотора и затруднен студен старт.
Ако причина са бутала и сегменти, симптомите са сходни + увеличен разход на масло и синкав пушек.147 jtdm 120😍
Comment
Comment